Androkolik Forum
Cepte İlk Alo’dan Dünyanın İlk Dijital Operatörlüğüne - Yazdırılabilir Sürüm

+- Androkolik Forum (http://www.androkolik.com/forum)
+-- Forum: Haberler (/forum-Haberler.html)
+--- Forum: Diğer (/forum-Di%C4%9Fer.html)
+--- Konu: Cepte İlk Alo’dan Dünyanın İlk Dijital Operatörlüğüne (/konu-Cepte-%C4%B0lk-Alo%E2%80%99dan-D%C3%BCnyan%C4%B1n-%C4%B0lk-Dijital-Operat%C3%B6rl%C3%BC%C4%9F%C3%BCne.html)



Cepte İlk Alo’dan Dünyanın İlk Dijital Operatörlüğüne - deltafx - 27-01-2019 21:59

Türkiye’yi 1994 yılında ceptelefonlarından ilk alo’yla tanıştıran Turkcell, 2019’da 25. yılını kutluyor. Yaptığı yatırımlarla klasik telekom operatöründen dünyanın ilk dijital operatörüne dönüşen Turkcell, çeyrek asırlık başarısını müşterileriyle kutlamaya hazırlanıyor. Yıl boyu sürecek kutlamalar kapsamında Turkcell’lileri, özel kampanya ve cihaz tekliflerinin yanı sıra sürpriz hediyeler bekliyor.

 

Turkcell 25. yılına özel bir dereklam filmi hazırladı. Reklam filmiyle müşterilerine ‘Sen Yap Diye’ seslenen Turkcell, onlara yapmak istedikleri şeyleri gerçekleştirmek için cesaret ve destek veriyor.

 

Türkiye’yi cep telefonundan ilkalo’yla buluşturan Turkcell, çeyrek asırı geride bıraktı. 25 yıl boyunca yaptığı yatırımlarla dünyanın ilk dijital operatörü olan Turkcell, başarılarının arkasındaki itici güç olan müşterilerini unutmadı. Turkcell, 25. yıl şerefine müşterilerine yıl boyunca çeşitli sürprizler yapacak. Yine 2019 boyunca Turkcell’lilere birbirinden özel kampanya ve cihaz teklifleri sunulacak.

 

Turkcell, müşterilerine özel bir de25. yıl filmi hediye etti. Çeyrek asırlık başarı hikâyesinin konu edildiği reklam filminde Turkcell, “Sen Yap Diye” mesajıyla sadece kendi müşterilerine değil tüm Türkiye’ye hedeflerine varmaları için ne olursa olsun ‘yılmadan’ çalışmalarını söylüyor. Turkcell’in 25 yıl boyunca yılmadan çalışarak küresel ürün ve servislere imza atmasına dikkat çekilen filmde, Turkcell’lilere ilham verecek gerçek hikâyeler anlatılıyor.

 

Ömer Barbaros Yiş: “25. yılımızımüşterilerimizle kutlayacağız”

2019’un hem Turkcell için hem dekendilerine gönül veren müşterileri için çok önemli bir yıl olduğunun altını çizen Turkcell Pazarlama Direktörü Ömer Barbaros Yiş, “Türkiye’yi ceptelefonundan ilk alo’yla buluşturan şirket olarak bu sorumluluğumuzun bilinciyle çeyrek asırlık tarihimizdesektörümüzde her zaman ilklerin öncüsü olduk. Yaptığımız altyapı yatırımlarıyla da en yeni ve en son teknolojiyi müşterilerimizle buluşturarak kendilerine her zaman dünya çapında hizmet sunuyoruz. Bugün geldiğimiz noktada yani dünyanın ilk dijital operatörü olma başarımızda en büyük paylardan biri şüphesiz her zaman bizimle birlikte olan ve bizi destekleyen müşterilerimiz. 25. yılımızı da kendileriyle kutlayarak, 2019 boyunca onları şaşırtacak sürprizler sunacağız. Müşterilerimizin bize gösterdiği teveccühe layık olmak ve Türkiye’nin bayrağını dijital küresel ürün ve servislerimizle dünyada dalgalandırmaya devam etmek için çalışmalarımızı aralıksız sürdüreceğiz” dedi.

 

 

25. yıla özel ilk sürpriz ‘Sen YapDiye’ ile 6 haftada toplam 25 GB

Turkcell’in müşterilerine 25. yılaözel ilk sürprizi ‘Sen Yap Diye’ kampanyası olacak. Müşterilerinin dijitalleşmesine katkı sağlayarak, interneti özgürce kullanabilmeleri için sunulan kampanyada, Turkcell kullanıcıları 6 hafta boyunca toplam 25GB internet kazanacak. 28 Ocak’ta başlayacak kampanyanın ilk haftasında fizy’de 25. şarkısını dinleyen tüm Turkcell’liler 3GB günlük internet kullanma şansına sahip olacak. Diğer haftalarda ise kullanıcılar, TV+ ‘da toplam 25 dakika TV/ film izlediklerinde, lifebox üzerinden rehberlerini yedeklerinde, yaani üzerinden 25. aramalarını yaptıklarında ve Dergilik’te 25 yayın indirdiklerinde yine 3’er GB günlük internet kazanacak. Kampanyanın sonundaki Paycell haftasında ise tek seferde Paycell’den 25 TL harcayanlar 10GB günlük internet kazanacaklar.